posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Saturday, 18 January 2014

mamaku unik!

aku ada mak.. (apadaaaa.. semua orang ada mak. kutuk si pembaca dalam hati)

tapi mak aku ni lain. sebab salah satu kelebihan mak aku yang paling aku kagumi ialah sangat pandai mengjangkakan sesuatu perkara yang tidak pasti. adakah ini juga dikategorikan sebagai satu kelebihan? huhuhu

semalam, ada accident masa on the way kitorang balik dari holiday kat pantai tu. punya la semangat nak piknik sekali sampai nampak dia pacak bendera marah kira sign 'no mandi' la sebab angin kuat tahap nak tercabut tudung aku. sekali dua kali ade la rasa nak melayang *ceh bajet ringan dua puluh hempat kilo pulak. dan piknik tu pon berakhir dengan berjalan jalan di tepian pantai tanpa hala tuju. sadis sungguh pakej percutian haku!

cerita pasal mak aku nampak accident ni haa

mak : ehh kenapa accident tu?
mak : tengok tu motor dia. mesti dia tergolek kat longkang tu

pastu, nampak mangsa dikeluarkan dari sebuah kereta kancil pulakk...

mak: ehh tu kenapa pulak, mesti orang tu nak bawak dia pergi hospital, lepas tu tak sempat ambulans dah     sampai...
mak : eh jangan-jangan dia nak terberanak kot
mak : haaa mak tau mesti dia lari dari hospital

aduhai mak aku ni la kan. banyak sangat tengok sinetron la ni. dan dan kitorang sume buat-buat tido sebab malas nak dengar teori-teori mak yang pelbagai tu. haha

No comments:

Post a Comment