posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Thursday, 22 August 2013

nak jugak pakai shawl

hari ni aku buat kerja gila..

try pakai shawl, motipnya adalah SESAJA. motip nak keluar tu tak dak pon.

saja, tengok hakak-hakak blogger pakai alahai aku yang perempuan pon terpikat derr. kemas je.

aku pon cuba lah mengikut tutorial yang melambak kat youtube ni haaa.

lilit punya lilit aku rasa dah macam sandwich ikan buntal..

syukur, nasib baik aku tak mati tercekik

memang tak lah aku nak keluar pakai shawl. pagi je kemas. petang dah terpusing 360 darjah..

No comments:

Post a Comment