posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Sunday, 25 August 2013

bercinta selepas nikah

siapa tak nak kan bercinta selepas nikah..

aku pun nak.

mengelakkan maksiat. memang la kita tak de cuit sana cuit sini, tapi maksiat hati siapa nak tolong? syaitan adalah tolong.. hasut

sekarang macam dah trend kahwin awal...

tapi takde sorang pon membe aku kawen awal. tsk tsk. ekcited tu kalau ada member kawen awal. nak nak julia tu. hahaha. memang aku sanggup potongkan kuku kaki dia.

tapi kalau tetiba je ada orang datang meminang, tak ke nak terbalik dunia kau..

tapi aku memang malas nak berchenta pon (hint terang-terangan tanpa rasa berdosa)

gaya aku cakap macam nak paksa org meminang je kan?


eh, tolonglah bagi pelempang sedas dua..

No comments:

Post a Comment