posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Friday, 14 June 2013

a thought

acapkali terfikir.
 kalau aku mati, ape je kebajikan yang aku buat kat dunia ni?
cukup ke tak ?
kalau neraca timbang kejahatan lebih berat dari kebajikan macam mana?
lepas tu aku akan ditempatkan kat mana?

a) syurga
b)neraka
c) di tengah tengah syurga dan neraka

you choose.
 life kat sana is depend how you are now. setelah menggunakan konsep KUBADATATO (kurungan, bahagi, darab, tambah, tolak) pun aku masih tak dapat kenalpasti amalan baik aku apa. entahkan ada entahkan tidak. yang peliknya, amalan jahat aku ingat pulak. nampak sangat buat jahat berkoyan koyan, sebab tu la ingat. astaghfirullahalazim

appreciate your life.

memikirkannya je pon boleh stimulate tears. kalau betul betul harinya macam mana ye?

No comments:

Post a Comment