posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Friday, 16 November 2012

tinggi.

aku ni selalu nak tinggi. asyik nak tinggi. sindrom nak tinggi. semedang je nak tinggi.. bukan tak bersyukur. alhamdulillah, bersyukur ke hadrat ilahi sebab mengurniakan fizikal yang sempurna. rendah tu satu kelebihan. banyak kelebihan yang rata-rata uolls tak tahu. ecececewahh

pasal tinggi tu, saje nak tengok rupa sendiri bila tinggi. hakhak

suatu hari yang hening, mak aku tanya berbunyi begini..

'kau nak tinggi tak?' tanya emak
'kekadang tu nak jugak, hehe macam mana?' balasku begitu teruja

'ada alat bantuan untuk tggi..nah, ce try ni ' arah emak.

 sambil menunjukkan sepasang kasut tumit tinggi kaler apa tah aku pun dah tak ingat. buat ape nak ingat, buat perabih sel otak aku je.

'oh tak pe lah mak. sorry to say sorry to say no to high heels' tolakku sofan

footnote: aku serik pakai high heels. longgar skru skru lutut hingga ke buku lali. hazabnye hanya Allah yang tahu. kesimpulannya, aku kahwin nanti pakai crocs je lah =P

No comments:

Post a Comment