posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Friday, 23 November 2012

3 Days before..

cuti yang disaster..

2 minggu cuti yang sengal..

3 Days before cuti nak habis.

finally,


we went to 2 beach in a day. what a surprise? thank mummy, thanks dad. heheee

first, we went to Tanjung resang, Mersing. jalan jalan je..
second, we went to Teluk Godek, Mersing juga. hehe. mandi manda, tapi adek adek aku je la.

dah besar..  cehh, rasa diri ini sungguh matang

sebenarnya malas, sebab berpasir. nanti kena mandi sekali lagi. dah la aku ni memang spesis 'rajin' mandi bebanyak kali ni kan kan..

sand castle? penat buat, lepas tu dilambung ombak, bersa perit dan sedih sekali

lepas tu, tidur dalam kereta. sebab tak bawak khemah, tak bawak tikar haha !

adik-adik aku kalau dah melekat kat laut, sampai besok pun diorang okay. 

masalahnya aku yang tak okay, baru jejak laut sekejap, rasa berpusing pusing dunia aku..

mabuk laut kut *cehh

bangun bangun dengar bunyi aiskrim. i loikeeee

pastuu....







































































duk dalam boot kereta, makan. nikmatnya tak terkata. kekeke. 2 minit lepas tu kena marah dengan abah.

'kau ingat kau ringan sangat ke ngah oii? '



say Subhanallah. seeing the view of the beach make me calm.

thanks to Allah for his creation =)

 p/s: nak sangat rumah tepi pantai. heavennya. aku tak takut dilanbung ombak, marilah membina rumah di tepi pantai. hehe

No comments:

Post a Comment