posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Thursday, 18 October 2012

my sindrom

assalamualaikum w.b.t..

aku ni ada satu penyakit pelik. penyakit dari kecik sampai lah aku matang, 19 tahun ni. eh, still 18. bulan dobelas kang baru masuk 18. maseh sweet 18 gituhhh.. hihi  =P

penyakit aku datang bilamana aku keliru mana satu kanan mana satu kiri. mana satu left mana satu right. sindrom ini juga dipanggil bengapleftorright phobia.

ada lagi satu penyakit yang kerap merasuk diri aku. aku fikir sindrom orangkuatsesat. penyakit ini dikhuatiri sangat berbahaya dan memalukan dek kerana aku jadi bahan berhari-hari lamanya. ape lagi, bahan gelak uolls!

okay, let look a few of situations. fahami dan hayati dan bersama-samalah kita memikirkan penawar bg sindrom-sindrom ini.

situasi pertama :
SO : eh, farahin, aku nak sampai rumah kau ni
ME: hah, skarang kau kat mana?
SO : aku kat jalan murni ni, tapi aku lupa lah jalan rumah kau. belok kanan ke kiri?
ME: alaaa, kau jalan je la sampai nampak bukit tinggi. tinggi sangat mcm gunung everest
SO: yela, nak belok kanan ke kiri??
ME: ala, kat situ lah yang ada bukit tu.alaa, alaaaa....
SO: dari jalan murni ni, nak belok mana?
ME: belok la mana-mana yang kau suka, asal jumpa rumah aku..

*gagang diletak kasar

situasi kedua:
ME: hallo, nad. aku kat blok kau ni. kau bilik berapa ek? aku lupa laa
SO: aku bilik 2.7
ME: dah, aku kat depan bilik 2.7. cepat la keluar
SO: aku dah keluar la ni, kenapa aku tak nampak kau?
ME: aah lah aku pun tak nampak kau
SO: kau kompem je kau kat blok  E
ME: SETAN !!

*situasi berlaku di blok F .situasi tamat dengan membawa hati yg lara

No comments:

Post a Comment