posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Saturday, 29 September 2012

overnight

assalamualaikum.

 dah dua tahun aku kat matrik, tp jarang dapat keluar pergi mana-mana dengan kawan-kawan matrik. tangkak- no wayang, no mall, no bowling centre, no big apple, no tutti fruity dan seterusnya no wayang no wayang..

haha! kalau nak list kan sampai ke subur menyingsing lengan pon tak siap.

setelah ditambah, tolak, darab, bahagi, ke melaka jua kitaa lagi sekali. memang tipu cakap aku tak bosan, tapi dah itu je yang terdekat. hmmmphh


dan ape yang paling penting sekali ialah overnight. ye memang rancang nak overnight pon. aku bukan setakat excited, dah over excited kemain. yelahhh, bukan senang aku nak keluar malam. mak masih mengawal ketat macam lah kita ni puteri raja. puteri raja india ye lah kot..

terlampau excited sa,pai terover pose. alasan sematamata. jalan punya jalan. pukul 11 semua dah ajak balik. takut jadi zombie katanye. aku kat bilik relaks je tidur lambat. buak setakat zombiee, zomba pon aku pernah jadi tau.. last-last teruskan objektip jugakk.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hah kau. overnight lah kat mcd !!


No comments:

Post a Comment