posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Monday, 9 July 2012

lovely sistaa

assalamualaikum w.b.t...

selepas pulang dari kelas, aku golek golek di atas katil. akan tetapi, malangnya, setelah setengah jam ku golek kiri golek kanan, ku mendapati mata ini tidak bisa tidur. dengan itu aku mengisi kekosongan dengan menelefon ke rumah...

tut tut tut tut tutt

aku: hello dekja mak ada?
dekja : mak tak ada. pergi amik uda
aku : oh, abah?
dekja : abah pon tak ada. pergi mana tah.
aku: eh, raya ni aku tak balik tau.
dekja: ala, aku nak raya dengan kau !
aku :**** terharu ****

seminit kemudian..

aku: dekja, kau dgn sape kat rumah?
dekja: sorang je lah
aku: kau tak takut ke? hiii iiii hiii hiiii iii (mengilai macam suara momok)
dekja: ee dah la, malas aku layan kau. bye

dia terus letak tepon. miss you dekja (sistaa in darjah 1)


hi, i'm filzah XOXO

No comments:

Post a Comment