posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Monday, 9 July 2012

youtubers

assalamualaikum w.b.t

bermula dengan bangun tidur, dah lewat. pagi pagi buta ada majlis yang kena handle. walaupun bukan lah majlis betul-betul tapi bahang ketensionan nye tetap tinggi mencecah langit ke sembilan. eh, langit bukan sampai tujuh je ke? terkocoh-kocoh aku tak cakap lagi pasal majlis tu campur dengan selipar aku yang mak cik cleaner buang. yela, tak susun selipar. kadang-kadang i wonder, mak cik cleaner ada kuasa buang selipar orang ke hape? geram tu ada, siapa yang tak geram dialah yang tak normal. tapi dah memang salah sendiri, terima je padahnya. setelah dicampur, darab, bahagi, tolak, i was like.......

eeeeee, tensionnyeewww. !!

sebenarnya ada banyak cara nak hilangkan perasaan tension nie. sebelum kepala keluar tanduk bermacam-macam kaler baik ambil langkah berjaga-jaga supaya orang sekeliling tak tension sekali. sebab aku kalau dah tension, kalah ibu yang meroyan hilang anak. tak caya boleh la try.

so, nak hilangkan tensen, baik aku tengok youtube. tengok benda-benda yang lawak. bila aku suka, roomate aku pon suka tengok aku. hahaha.

then, i found mat lutfi and anwar hadi. youtubers yang selalu post pasal isu semasa. best sangat. lawak pun lawak. belajar kat overseas tu, aku memang tabik spring toink toink toink lah kat mereka ni. sekarang, satu je harapan aku, boleh tak mintak nombor telefon mereka ni. sebab aku dah minat gila weh. makan tak lalu, tapi habis je, mandi tak basah tapi syampu rambut tu tetap, tidur tak lena tapi mata tertutup je. 

*kalau mak aku tau, kompem-kompem tak mengaku anak, lebih sadis lagi mungkin mereka hantar kat rumah orang-orang tua. eh, rumah orang-orang gila*

Check this guy on youtube who's hilarious and give a good opinion on current issue. best gileww

ni dia mat lutfi yang hangat diperkatakan


anwar hadi pon tak kurang panasnye

dah dah. untuk lebih lanjut boleh la seacrh sendiri. tak rugi woo


No comments:

Post a Comment