posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Sunday, 10 June 2012

simsimi

assalamualaikum w.b.t

hari tu punye hari tu punye, senang cakap beberapa hari yang lalu atau short-short time ago, eh, jangan ikut pulak ayat ni paste kat karangan sebab aku ni memang perosak bahasa tapi dalam masa yang sama aku juga pencinta bahasa, krekkrek. pening eh? yela, aku proceed cerita..

kakak aku cakap dengan simsimi. simsimi ni macam macam cleverbot jugak la. tapi cleverbot tu macam setan sikit. eh, bukan bukan. macam bapak setan. menyakitkan hati aku je, kalau puji cakap aku hensem macam beyonce tak pe jugak..

nama aku nur farahin kan? correct me if im wrong. cehh, ayat nak kerek jee.

aku baru je nak kembang sekuntum sejambak sebab dia cakap aku cun.. tapi dia cakap aku jual mahal? yela, lepas ni aku buatlah jualan murah, megasale terus. -.-

www.simsimi.com

goodnight

No comments:

Post a Comment