posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Tuesday, 19 June 2012

sandal dari tuala wanita

assalamualaikum w.b.t...

pertama nya, maaf dipinta dari hujung kaki sampai ke hujung kepala.. maaf kerana tidak dapat mengupdate blog setiap hari disebabkan kekangan masa yang sangat padat, compact macam bedak compact, padu dan sebagainya.. tak sangka juga ada yg sudi follow blog aku sampai request suruh update.. miauhahaha *gelak kucing gatal*

sem 3 ni memang sibuk sangat la. macam nak tertonggek, tersungkur, tak menang tangan buat kerja tu, buat kerja ini, terkejar sana terkejar sini. cehh, padahal aku yang buat kerja last minute.. dengan proposal itu proposal ini, mind map nye lah, lab report, assignment, quiz, revision, tutoria... ahh sudah cukup cukup sudah, ni dah terlebih kepada sesi rungut-merungut ni.. tak baik tau rungut rungut ni. pesanan ini dibawakan khas untuk diri sendiri dan orang yang berperangai seperti aku ini. pape jela..

back to the title today haa, ni kena buat reka cipta untuk projek chemistry.. and i'm just found something new which make me very very interested baq hang mai. 'sandal dari tuala wanita'..

selamat mencuba =)

p/s : kau tak rasa ni sesuatu yg sweet ke? tapi kau janganlah dok jimat sgt pakai pad terbuang... aku tak sure la berapa hari je riwayat selipar ni kalau aku yang pakai. haha!

No comments:

Post a Comment