posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Saturday, 16 June 2012

perpisahan



assalamualaikum w.b.t..

kalau takut di lambung ombak, jangan berumah di tepi pantai..
kalau takut dipukul gangster, jangan berumah di tepi rumah gangster..


'kalau takut akan perpisahan, jangan pernah berani mencipta perhubungan'..



no, it is not about my love to opposite gender. lovey-dovey couple and blablaa...
entri kali ini pasal saudara seislamku merangkap member aku, untunglah kau aku buat entri pasal, khas, khususan ila untuk kau tau hari niee. haha

mok cik ni nak pindah la.. aku sedih la. so, aku pon buat lah keputusan nak mencipta sajak atau bait-bait indah sebagai kenang-kenangan. tak  cukup dengan tu, aku buat lagu yang memang untuk kau lah beb. okay, aku tipu je ..




dear atierah,

semoga keputusan yang kau buat tu keputusan yang betul. forget you not, forget we never okay !semoga sukses dalam kehidupan. kahwin nanti jgn lupa jemput ( bab- bab kawen kau tak jemput, tacing 56 minit)
semoga dipermudahkan urusan kat sane nanti.

wish you luck, wish me luck. agagagaga


salam perpisahan,
farahin  & the geng

p/s: pssst, wa lupa la surat kiriman tak rasmi, sign kat belah mana?

No comments:

Post a Comment