posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Thursday, 5 January 2012

status

dear blogger,
haha. aku saje je. status? kan aku suka like kan. tp aku like dgn ikhlas. aku bace dulu status2 baru like. sebenarnya, terdapat status yang aku very2 like. tp kan mane ada butang very2 like. so, aku copy la. supaya, kalau aku senang hati, susah hati or whatever my mood, aku boleh tengok balik. haha. mari tengok, status siapa yang kena :)
Cinta itu racun jika berlandaskan nafsu ♥~♥
♥~♥ Cinta itu madu jika berlandaskan agama- aisyah aishiteru
"Lelaki diciptakan untuk menjaga kehormatan Perempuan, bukan merosakkannya."-mohd farriez
Apabila seorang lelaki menyukai seorang wanita, hendaklah perasaan itu diterjemahkan melalui usaha untuk bernikah ♥-farah hani
Kalau kita kejar dunia,akhirat akan tertinggal tapi kalau kita kejar akhirat dunia akn kejar kita. ;-)- ahmad lu
Tetapkan niat dihati , study kerana Allah. ♥- mohd asrull
awas langkahmu, sering terpijak orang berjiwa kecil- awal ashaari (artis)
Siapa soleh dapatlah solehah ♥-kok meng
Kalau lelaki suka perempuan , semua orang tahu kecuali perempuan itu .
Kalau perempuan suka lelaki . tak de sape yang tahu kecuali perempuan itu-hafiezul zikry
note: tau ape yang aku tak suka time like? time like2 then terbukak wall org nye. pehh, mmg baran. yela, nak cari balik smpai mane aku like td dah payah. haha

No comments:

Post a Comment