posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Wednesday, 14 December 2011

minggu bengang

dear blogger,
hari ni nak tulis entry utk 2 hari sekali gus. sbb minggu ni mmg minggu bengang gila. dengan serabut. kelam kabut hidup aku dgn minggu ni. hahah

13 December 2011 (yesterday)
okay. ni hari ulang tahun kelahiran aku. semalam. hujung tahun ek? hahaha. nk buat camane. mcm2 yang terjadi mase hari ni. letih aku layan gelagat dorang ni tau. haha. mane tak terkejutnya, smbut birthday pukul 10 12 december. mmg tak expect langsung lah kan. lps habis latihan drama je, aley2 kena tepung la ape la ini la. mmg bengang gila lah kan. klu tau tak nak follow. haha. tapi ceritanya bukan berakhir dgn tepung aje. ambik kau mase pak guard bermisai kontot tu dtg trus pgg tgn aku kuat nk mampos, (pgg aku mcm lah aku ni penjenayah bersiri yg akn lari klu kne tangkap) marah2 mintak kad matrik aku. aku selambe je la kata tak bawak. padahal dlm hati berdebar gila lah. masa tu mmg rasa geram lah jugak kat membe2. mana taknye, dorang yang beriye simbah aku, aleh2 aku yang kne marah ngan pak guard. tak masal. pastu dgn bengisnya, suruh kitorang sume gi jumpa cikgu. hekeleh, padahal cikgu tu releks je. nasihat2, janji2 dah setel. pak guard tu yg over. taulah syg kitorang, bukan begini caranya. *bhahaha. perasan! tak siap lagi ceritanya ni, haaa. hambik kau, kena pulak bersihkan balik tempat yg kitorang dah serabutkan tu. nk bersihkan mmglah takde hal. tp yang aku baran, boleh plak dy tunggu, tengok kitorang yg gaya2 ala mak cik cleaner tu. klu tengok je boleh sabar lg, ni dy komen2, ambik air dulu la baru mop la. blablablabala.siap je mencicit bla. hahaha. besoknya ada latihan drama pagi ptg siang mlm, mmg lepak gila lah.balik je dah pnt. tak sempat bls pon wallpost2 wish birthday kat fb tu. heheh. sorii XD

14 December 2011 (today)

hari ni plak. em. tak tau nk start dr mne. ok, first kluar gi tangkak sbb nk print assignment. pastu tak boleh print plak sbb software computer aku tak same dgn tuan kedai punye. mmg kecewa gaban lah. dah kecewa, bawak hati yg duka lara ni ke KFC ngan membe2. dah tu, ade plak kakak cashier ni carik pasal dgn member aku. abes la angin mmbe aku dah dtg. mmg kena sumpah seranah la ngan member aku tu. haha.yela, patut ke duit membe aku terjatuh masa nk bayar, pastu dy nk sound2 plak. dah tu, pulang baki dia cmpak je kat membe aku? geram sgt. dy pon tumpahkan sos kfc kat meja dgn sengajanya. siap tulis note pastu letak kat ats meja. mkn2 then blah. peh, on the way nk balik ni nmpak anjing plak. kalau tak si fatin syu tu tak jerit, takde maknenya aku nak lari. ni jerit mmg kuat gila bapak dgn larian aku yang begitu pantas, (klu cikgu koko nmpak confirm kne masuk olahraga, hehe) disertai dgn larian member2 aku. peh, mmg laju gila sbb semua takut jd orang last. hahaa. pakai baju kurung ni. rupa-rupanya anjing tuh tak kjar pon pasal dia dirantai. menyalak je kuat. buat suspens je. okay, igt da okay smpai situ. aleh2, ada plak keta polis dtg ejek kitorang. maluuu. mane lah nk cover muka. rupanya ade yg nmpak. skali pandang belakang. bapak ramai siot yg tgok freeshow tu. malu gila. msti dorang suspen je. yela, igtkan kena ragut ke hape ke. tp hampeh. kena kjar anjing pon tak. haha. malu doh. dahlah kain aku terangkat2. heee. serius maluuuuuuuuu.
balik plak kne tipu ngan pakcik teksi. dy cas mahal gila. bengang siott

note: act, aku baru bgun tido ni. bukan sje nk bgun, mmbe aku kjut. punye lah suspens, skali pusing je ada kek. hati wanita mane yg tak terharu kan? hahahahaha!



1 comment: