posted of watching someone if you do not know her temperament. do not judge a person as you evaluate a tree that they could produce a leaves or not. Allah is Just, He is more aware of everything..

Saturday, 3 December 2011

aku rindu arwah

dear blogger,
hri ni tak tahulah kenapa kan. marah, sakit hati, sume ada. boleh dikatakan complete semua perasaan.. entah, rasa marah kat kawan sendiri bila dia tak nak share masalah dia. bukan dia tak tahu sifat curiousity aku ni tinggi. aku paling pantang betul lah org buat aku tertanya2 ni sebenarnya. suruh tunggu lg seminggu kalau nk tau. masalahnya mcm kjap je seminggu tu. untuk org mcm aku ni mestilah lama.!

aku rindu arwah. (muhammad azim). the main point is here. tadi tu mukadimah je. arwah kawan aku. agak rapat. satu sekolah dr form1 sampai form3. meninggal sbb accident dengan penunggang motosikal (india yg dilaporkan mabuk) mase bulan 12 before dapat result SPM. so, bila msuk tahun baru bulan 12 ni, sedih la. kira genap la setahun arwah mninggal dunia. sedih. amat.
aku je yang jahat dengan arwah. dulu, dia selalu call aku. tp aku buat dunno (don't know) aje. kadang aku biar je smpai mati, kadang aku silent pernah gak aku reject. haha. bukan taknak lyn. tp masa tak sesuai. time aku nk tido la, time aku mls nk cas fon la, time aku mmg takde mood nk angkat call org. jahat kn? pastu, beribu kali gak dia ajak aku turun batu pahat. sbb dy pindah batu pahat after form 3. dlm byk2 kali tuh. skali je aku gi.. masa aku dpt call yg arwah dah mninggal, aku punya lah tak percaya. sgt tak percya. sbb byk kali gak aku kne tipu an bebudak lain pasal meninggal2 ni. pelik. bende macam ni pon nk buat main. smpai lah bestfriend aku call ckp yg dia kat kubur arwah, mmg luluh la jantung time tu. sedih! AL_FATIHAH buat arwah .

arwah yg kecik ni. last picture ni mse arwah muda2 dulu. form 3 lah klu tak silap.

ni gambar arwah yg latest sbelum meninggal dunia (aku rembat kat facebooknye)

note: tetiba teringat kat drama sebabak fitri mse dalam bas. meleleh2 air mata dy mcm air terjun mse aku cerita. kalau aku tak stop, mmg banjirlah bas tu.

No comments:

Post a Comment